Moto Hell - The Motorola Modding Community

Motorola Phone Models => Motorola L2/L6/L6i/V191/V195/V235 => Topic started by: darwin_rodgers on July 12, 2007, 05:07:43 PM

Title: Help needed?
Post by: darwin_rodgers on July 12, 2007, 05:07:43 PM
dou you need help i can help you out just make a post i gonna respond


.............DR
Title: Re: Help needed?
Post by: Exploited on July 12, 2007, 05:39:42 PM
Thanks for the contribution. Tommorow I am going to post some firmwares for L2 and L6

Btw I never played with these models - do you flash them with RSD Lite or?
Title: Re: Help needed?
Post by: darwin_rodgers on July 12, 2007, 06:05:53 PM
i flash them whit flash&backup , RSD lite is warez but i have RSD lite but not in use lol

.....DR
Title: Re: Help needed?
Post by: error398 on July 27, 2007, 09:43:12 AM
can i flash directly L6 to L6i..?
i need a radio..
Title: Re: Help needed?
Post by: darwin_rodgers on July 27, 2007, 06:17:07 PM
i don`t think that will go on your l6 hahah
Title: Re: Help needed?
Post by: error398 on July 28, 2007, 06:55:38 AM
what can i modding for L6?  i think L6 dont have much function..
Title: Re: Help needed?
Post by: darwin_rodgers on July 28, 2007, 07:11:51 AM
hmm depends on the mp you can add some fun things
Title: Re: Help needed?
Post by: motomaniacs on August 01, 2007, 02:18:38 PM
I Prefer L7 coz it has external memory
Title: Re: Help needed?
Post by: darwin_rodgers on August 23, 2007, 06:14:03 AM
wrong topic hahaha

@motomaniacs
yes i prefer l7 to but i like to mificate my l6 hahaha
change some internal thing (hardware)
Title: Re: Help needed?
Post by: motomaniacs on August 23, 2007, 06:14:10 AM
flash another MP??
Title: Re: Help needed?
Post by: error398 on August 23, 2007, 06:19:21 AM
Quote from: MotoManiacsĀ® on August 23, 2007, 06:14:10 AM
flash another MP??


i never flash my phone.. how i do to flash L6? how to make a backup??
Title: Re: Help needed?
Post by: darwin_rodgers on August 23, 2007, 06:22:26 AM
hmm you will need someone to guide you hmm
making backup and flashing i would recomend you to use Flash & Backup
its no warez its simple to use but some one needs to guide you the firs time  :-\
Title: Re: Help needed?
Post by: motomaniacs on August 23, 2007, 07:27:57 AM
So guide him DR ;)
Title: Re: Help needed?
Post by: error398 on August 23, 2007, 01:43:03 PM
its same? flashing things between L6 & E398?
Title: Re: Help needed?
Post by: darwin_rodgers on August 23, 2007, 01:53:42 PM
i`m not good in e398 but i think it is the same yes you need to select your model . but they don`t use the same mp .\
so don`t try to flash an l6with a e398 mp
Title: Re: Help needed?
Post by: error398 on August 23, 2007, 03:18:35 PM
Quote from: darwin_rodgers on August 23, 2007, 01:53:42 PM
i`m not good in e398 but i think it is the same yes you need to select your model . but they don`t use the same mp .\
so don`t try to flash an l6with a e398 mp


LOL DR.. i know laa bout MP(dont worry bro).. just wanna know how to flash and backup? if its same.. i could be flash my L6 with L6's MP
Title: Re: Help needed?
Post by: BruceLee on September 01, 2007, 08:06:32 PM
http://www.e398mod.com/content/view/10/25/ (http://www.e398mod.com/content/view/10/25/)

This is the e398 to rokr tutorial but you can read it because the backup process and the flashing process are the same. The MP makes the diference.